Beslut: Undervisning på distans för elever på IM på Mönsteråsgymnasiet

Skola
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

MÖNSTERÅS

”Elever på introduktionsprogrammet, IM, på Mönsteråsgymnasiet kommer att ha distansundervisning från och med den 15 mars till och med den 19 mars”, skriver Mönsterås kommun i ett pressmeddelande på torsdagen.

”Beslutet fattas i samråd med Region Kalmar läns smittskyddsenhet, på grund av smittspridning i elevgruppen. Mönsteråsgymnasiets elever har haft distansundervisning sedan sportlovet och från nästa vecka sker undervisningen växelvis på distans fram till början på april.”

ARKIVFOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS