Bil började brinna under färd på E22

Räddningstjänstens brandbil
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

ÅLEM

Vid 19-tiden på tisdagen fick räddningstjänsten in ett larm om en brand i en bil på E22:an, i höjd med Ålem, i södergående riktning.

På trygghets- och larmcentralen berättar man att det av okänd anledning började brinna i bilens motorutrymme under färd.

Händelsen ledde inte till några personskador.

Hela E22 var avstängd i cirka 20 minuter.

Vid 19.40-tiden konstaterar man att branden är släckt och bilen har flyttats i väntan på bärgning.

+1
2
+1
0
+1
0
+1
5
+1
5
+1
5
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS