Läsarbilder: ”En stämningsfull promenad”

Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat

ANNONS

LÄSARBILDER

Tog några bilder när jag vandrade i Oskarshamns hamn i går kväll.

Månen sken över hamninloppet och lyste upp extra mycket.

Det var en stämningsfull promenad. Inte många oskarshamnare var ute nere vid hamnen – kände mig ensam vid havet.

Vattnet låg stilla som en spegel och speglade ljuset i vattnet på ett fridfullt sätt.

Oskarshamnsbo

Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat
Läsarbild, Oskarshamns hamn
Foto: Privat

+1
8
+1
16
+1
1
+1
0
+1
0
+1
2
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS