INSÄNDARE
Det var överfullt i soptunnorna på Arkitektvägen i Kristineberg när jag kom hem från jobbet runt 00.00 på natten till tisdagen.
Fåglarna är kanske sugna på frukost?
Vi är inne på fjärde veckan och Kretslopp Sydosts sopnedkast är fortfarande ur funktion.
De som lämnat avfallet har fördelat det jämnt på de tre containrar som finns, fler än tre borde finnas här.
Alternativet är att de tömmer varannan dag eller något liknande.
Oskarshamnsbo

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
2
+1
0
+1
7
+1
2
