Bilist fick p-böter: ”800 kronor fattigare – hur hittar lapplisa hit?”

Baklyse på röd bil
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

INSÄNDARE

Jaha, 800 kronor fattigare.

Jag fick parkeringsböter och kommunen har gjort en insats.

Hur hittar lapplisa ens hit?

Det finns en vägstump på Tornvägen i Norrtorn i Oskarshamn, där Coops gamla affär låg.

Där ställer sig väl cirka tio bilar varje, de flesta står där bara en stund då det som i mitt fall är långt till garaget och man bara ska bära upp lite tyngre kassar.

Har väl stått här till och från, lite då och då, under 46 års tid.

Och i dag fick alla böter, eller?

Bilarna står ju halvvägs in i skogen, och för övrigt är 800 kronor för mycket.

Bilist

Läs fler insändare här

+1
13
+1
2
+1
5
+1
5
+1
2
+1
6
+1
41

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS