Bilist i Oskarshamn anmäld för smitning

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Polisen har fått in en smitningsanmälan från Oskarshamn.

Två bilar gled in i varandra på Södra Fabriksgatan på måndagen.

En av bilisterna avvek från platsen utan att lämna nödvändiga uppgifter.

Målsägandepersonen fick en repa i en bakskärm på sin bil.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS