Bilist väjde för vildsvin och körde i diket i närheten av Fliseryd

olyckstriangel och vildsvin
Bilden är en genrebild. Arkivfoto: Pierre Stjernfeldt/ON365

ANNONS

FLISERYD

Polisen berättar att en bilist, en man i 30-årsåldern, körde i diket i närheten av Fliseryd strax efter klockan 22 på fredagskvällen.

Han ska ha väjt för ett vildsvin.

Lyckligtvis ledde inte olyckan till några personskador.

Bilen bärgades från platsen.

Det finns ingen misstanke om brott.

ARKIVFOTO

PIERRE STJERNFELDT

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS