Bilnycklar stals och lämnades sedan tillbaka på vårdinrättning i Mönsterås

Vägskylt Mönsterås
Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

MÖNSTERÅS

Polisen har upprättat en stöldanmälan i Mönsterås.

Det var vid 15-tiden på torsdagen som grejer stals inne på en vårdinrättning.

Bilnycklar försvann och eventuellt något kreditkort, berättar polisen.

Bilnycklarna lämnades sedermera tillbaka till ägaren.

Två personer, en man i 45-årsåldern och en kvinna i 40-årsåldern, har pekats ut som misstänkta för stölden.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS