BLOMSTERMÅLA
Under fredagen, den 8 maj, fick polisen in tre larm om lösspringande hundar i Blomstermåla.
Vår tidning pratar med Leif Fransson, presstalesperson i polisregion syd, vid 20.30-tiden; och han berättar att hundarna ska ha varit i dåligt skick enligt de initiala uppgifterna.
Det visade sig att Länsstyrelsen tidigare har omhändertagit hundar hos den aktuella hundägaren.
Polisen kontaktar Länsstyrelsen.
Det finns inte mer information i ärendet i skrivande stund.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
2
+1
10
+1
0
