Blåljus: Flera larm om lösspringande hundar

Bild på polisbil snett framifrån
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA

Under fredagen, den 8 maj, fick polisen in tre larm om lösspringande hundar i Blomstermåla.

Vår tidning pratar med Leif Fransson, presstalesperson i polisregion syd, vid 20.30-tiden; och han berättar att hundarna ska ha varit i dåligt skick enligt de initiala uppgifterna.

Det visade sig att Länsstyrelsen tidigare har omhändertagit hundar hos den aktuella hundägaren.

Polisen kontaktar Länsstyrelsen.

Det finns inte mer information i ärendet i skrivande stund.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
2
+1
10
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS