BLÅLJUS: Kvinna polisanmäler sin expartner

Siluett men par som bråkar och polisens emblem
Bilden är en genrebild. Foto: Canva/Fotoaktuen

ANNONS

HÖGSBY KOMMUN

I en polisanmälan gällande olaga hot uppger en kvinna i Högsby kommun att hennes expartner har hotat henne.

Det var när de träffades på onsdagskvällen, den 29 april, som de blev ovänner och när kvinnan bad mannen att lämna platsen, så uttalades hot, enligt anmälan.

Det berättar Thomas Johansson, som är presstalesperson i polisregion syd, på torsdagen.

Mannen är i 65-årsåldern och kvinnan är i 55-årsåldern.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
1
+1
1
+1
0
+1
5
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS