KALMAR LÄN
Klockan 15.26 på lördagen, den 16 maj, fick polisen in ett larm om en misstänkt smitning från sjukhusområdet i Västervik.
Enligt ett samtal hade en mopedist kört på en personbil och kastat saker mot bilföraren.
Mopedisten avvek därefter från platsen och polisen förhörde målsägaren.
Anmälningar om smitning från trafikolycksplats, skadegörelse och ofredande upprättades.
Det finns ingen misstänkt i skrivande stund.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
1
+1
0
+1
5
+1
0
