Blåljus: Mopedist körde på en bil och kastade saker mot föraren

Polisbil i Oskarshamn
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

KALMAR LÄN

Klockan 15.26 på lördagen, den 16 maj, fick polisen in ett larm om en misstänkt smitning från sjukhusområdet i Västervik.

Enligt ett samtal hade en mopedist kört på en personbil och kastat saker mot bilföraren.

Mopedisten avvek därefter från platsen och polisen förhörde målsägaren.

Anmälningar om smitning från trafikolycksplats, skadegörelse och ofredande upprättades.

Det finns ingen misstänkt i skrivande stund.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
1
+1
1
+1
0
+1
5
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS