Bråk vid restaurang slutade med tre polisanmälningar

En parkerad polisbil framför stenhus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Ett bråk utanför en restaurang i Oskarshamn i onsdags slutade med tre polisanmälningar.

En man i 25-årsåldern ska ha slagit sönder ett fönster och han är därmed misstänkt för skadegörelse.

Två män, båda i 25–30-årsåldern, har anmält varandra för misshandel.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS