OSKARSHAMN
Klockan 21.45 på söndagen fick räddningstjänsten in ett larm om en brand i en villa i stadsdelen Orrängen i Oskarshamn.
På trygghets- och larmcentralen berättar man att det rörde sig om en liten glödbrand, men fastighetsägaren släckte ner den på egen hand.
Räddningstjänsten kontrollerar att det inte har tagit sig i konstruktionen.
Läs mer om räddningstjänsten här
What’s your Reaction?
+1
7
+1
0
+1
0
+1
3
+1
0
+1
3
+1
0
