Brand i villa sent på kvällen – fastighetsägaren släckte på egen hand

Brandbil
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Klockan 21.45 på söndagen fick räddningstjänsten in ett larm om en brand i en villa i stadsdelen Orrängen i Oskarshamn.

På trygghets- och larmcentralen berättar man att det rörde sig om en liten glödbrand, men fastighetsägaren släckte ner den på egen hand.

Räddningstjänsten kontrollerar att det inte har tagit sig i konstruktionen.

Läs mer om räddningstjänsten här

+1
7
+1
0
+1
0
+1
3
+1
0
+1
3
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS