OKNÖ
Kaffetorpets camping på Oknö polisanmäler en husbilsägare för snyltningsbrott/ringa bedrägeri.
Det var under natten mellan 14 och 15 maj som en husbil rullade in på campingen efter stängningsdags och där stod den sedan på en campingplats över natten.
Ett äldre par ska ha färdats i husbilen och de lämnade platsen utan att betala för sig, enligt polisanmälan.
Det rör sig om 315 kronor.
What’s your Reaction?
+1
33
+1
3
+1
8
+1
11
+1
9
+1
84
+1
61
