Camping polisanmäler husbilsägare för snyltningsbrott

Husbil
Bilden är en genrebild, bilden togs vid ett annat tillfälle och på en annan plats. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OKNÖ

Kaffetorpets camping på Oknö polisanmäler en husbilsägare för snyltningsbrott/ringa bedrägeri.

Det var under natten mellan 14 och 15 maj som en husbil rullade in på campingen efter stängningsdags och där stod den sedan på en campingplats över natten.

Ett äldre par ska ha färdats i husbilen och de lämnade platsen utan att betala för sig, enligt polisanmälan.

Det rör sig om 315 kronor.

Läs fler polisnyheter här

+1
33
+1
3
+1
8
+1
11
+1
9
+1
84
+1
61

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS