OSKARSHAMN
Polisen har fått in en anmälan från Oskarshamn.
Det rör sig om en cykelstöld vid tennishallen.
Det handlar om en äldre damcykel och den ska ha blivit stulen innan jul.
ARKIVFOTO
PETER A ROSÉN
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
