Elev gick bärsärkagång på skola i Mönsterås kommun

Tomma skolbänkar
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

MÖNSTERÅS KOMMUN

Under onsdagen blev en elev mycket arg och gick bärsärkagång på en skola i Mönsterås kommun.

Personer blev påhoppade och rutor slogs sönder.

Alla andra elever uppmanades att gå in i sina klassrum.

Varken skolan eller vårdnadshavare lyckades avstyra det hela – det gick så långt att man tvingades be polisen om hjälp.

Lyckligtvis blev ingen person fysiskt skadad.

ARKIVFOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS