En körkortslös man åtalas efter bilfärder i Blomstermåla

Vägskylt i Blomstermåla
Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA

En körkortslös man i 50-årsåldern åtalas för två fall av grov olovlig körning.

Polisen har stoppat hans bil i Blomstermåla vid två tillfällen under den senaste tiden – en gång i mitten av januari och en gång i början av februari.

Brotten bedöms som grova i och med att han tidigare har dömts för olovlig körning.

Åklagarens påföljdsförslag är 7 500 dagsböteskronor.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS