En man i Oskarshamns kommun ska ha blivit hotad efter att han hade klagat på grannen

Bild på polisbil snett bakifrån från sidan
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Polisen har fått in en anmälan om olaga hot från Oskarshamns kommun.

En man i 55-årsåldern uppger att han hade klagat på att det var stökigt hos grannen.

Han ringde på hos grannen ifråga och blev insläppt.

Grannen, en man i 35-årsåldern, ska då ha hotat honom, verbalt.

Händelsen ska ha utspelat sig vid 03.30-tiden på torsdagsmorgonen.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS