En man i Oskarshamns kommun ska ha förlorat drygt 9 000 kronor efter bedrägeri

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMNS KOMMUN

Polisen har fått in en bedrägerianmälan från Oskarshamns kommun.

En man ska ha förlorat drygt 9 000 kronor.

Han upptäckte, via transaktioner på sitt konto, att en okänd person har köpt och sålt saker vid totalt sju tillfällen.

Kontot har debiterats på ovannämnda summa.

Det finns ingen misstänkt i skrivande stund.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS