INSÄNDARE
Ett av Kretslopp Sydosts illaluktande sopnedkast är nu fixat.
Tog runt fyra veckor att åtgärda det.
Jag menar självklart sopnedkastet på Arkitektvägen i Kristineberg.
Såg först att de tog bort plastcontainrarna.
Bättre att ta bort dessa nedkast som luktar illa även när de fungerar.
Varför står Byggebos sophus i hyreshusområdet tomma?
Använd dem i stället.
Skulle göra området trevligare.
Då kanske man, om man får gäster och bor i Marieborg, slipper höra skämtet om om vad man har slängt för illaluktande sopor i nedkastet.
Oskarshamnsbo

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
10
+1
1
