”Ett av Kretslopp Sydosts illaluktande sopnedkast är nu fixat”

Bild på ett sopnedkast i ett hyreshusområde.
Ett sopnedkast på Arkitektvägen i Kristineberg i Oskarshamn. Foto: Privat

ANNONS

INSÄNDARE

Ett av Kretslopp Sydosts illaluktande sopnedkast är nu fixat.

Tog runt fyra veckor att åtgärda det.

Jag menar självklart sopnedkastet på Arkitektvägen i Kristineberg.

Såg först att de tog bort plastcontainrarna.

Bättre att ta bort dessa nedkast som luktar illa även när de fungerar.

Varför står Byggebos sophus i hyreshusområdet tomma?

Använd dem i stället.

Skulle göra området trevligare.

Då kanske man, om man får gäster och bor i Marieborg, slipper höra skämtet om om vad man har slängt för illaluktande sopor i nedkastet.

Oskarshamnsbo

Bild på ett sopnedkast och flera soptunnor.
På tisdagen stod soptunnorna kvar och det var städat och fint, ”positivt”, tycker insändarskribenten. Foto: Privat

Läs fler insändare här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
10
+1
1

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS