Fårbo: Bil snurrade och hamnade i diket i natt

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

FÅRBO

Polisen berättar att en bil snurrade och hamnade i diket på väg 743, i närheten av Fårbo, vid 03.40-tiden på natten mellan lördagen och söndagen.

Fyra personer befann sig i bilen och lyckligtvis behövde de inte åka till sjukhus.

Olycksorsaken är okänd.

Det finns ingen brottsmisstanke.

Bilen bärgades från platsen.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS