Fårbo: Polisen tog bilen för en körkortslös och misstänkt drogpåverkad man

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

FÅRBO

Polisen beslagtog bilen för en körkortslös man i 45-årsåldern på Ficksjövägen i Fårbo sent på onsdagskvällen.

På onsdagsmorgonen hade polisen stoppat mannen på en länsväg i Oskarshamns kommun.

Strax innan midnatt var det således dags igen.

Då bestämde man sig för att ta bilen.

Mannen är misstänkt för grov olovlig körning, ringa narkotikabrott och drograttfylleri.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS