Flera personer är misstänkta för att ha stulit saker från anställda på hälsocentralen i Mönsterås

Bild på polisskylt
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

MÖNSTERÅS

Polisen berättar att sammanlagt fyra anställda har blivit bestulna på hälsocentralen i Mönsterås.

Det rör sig om plånböcker, id-kort och andra värdesaker som stals mellan klockan 07.00 och 13.00 på torsdagen. Flera gärningspersoner ska ha varit inblandade.

En person kom sedermera tillbaka med en stulen bilnyckel, vilket vi har skrivit om tidigare.

Personen ifråga tyckte inte att det var schysst att stjäla en bilnyckel, berättar polisen.

Han stannade kvar på platsen tills polisen anlände.

Övriga personer har man inte fått tag på.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS