OSKARSHAMN
Någon gång mellan klockan 08.00 och 15.50 på torsdagen, den 23 april, stals en låst damcykel, en svart Kayoba, som stod utanför Vallhallaskolan på Kyrkoallén i Oskarshamn.
En stöldanmälan är upprättad, konstaterar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på fredagen.
En kvinna i 55-årsåldern är målsägare i ärendet och hon uppger att cykeln är värd 1 799 kronor.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
3
+1
1
