Grannbråk? Termometer förstörd mitt i natten

Polisbil med blåljus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMNS KOMMUN

En kvinna i 60-årsåldern, med adress i Oskarshamns kommun, polisanmäler en skadegörelse.

Enligt anmälan misstänker hon att någon granne, eller några grannar, har förstört en sladd till hennes utetermometer.

Detta ska ha skett mellan midnatt och 02-tiden på natten till lördagen, uppger kvinnan.

Det var vid den tiden som hon upptäckte att termometern var trasig.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
8
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS