Inbrott i företagslokal i centrala Oskarshamn tidigt på lördagsmorgonen

Bild på polisbil snett framifrån från sidan
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Vid 08-tiden på lördagsmorgonen gick larmet hemma hos en företagare.

Någon, eller några, hade tagit sig in i vederbörandes företagslokaler i Biogränd i centrala Oskarshamn.

Personen körde till sitt företag och hann se att minst en inbrottstjuv befann sig på platsen. Denne klättrade ut genom ett fönster och försvann från platsen.

Det är i skrivande stund okänt om något har stulits.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS