Inbrott i lägenhet på Norrtornsvägen i Oskarshamn

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Polisen har upprättat en anmälan om lägenhetsinbrott på Norrtornsvägen i Oskarshamn.

Det var någon gång mellan klockan 16.10 och 18.00 på torsdagen som någon, eller några, bröt upp lägenhetsdörren.

Lådor har sökts igenom.

Målsäganden ska skicka in en lista på eventuellt stöldgods.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS