ÅLEM
Någon gång mellan 28 och 29 april tog sig någon eller några in i ett hus i Ålemsområdet.
Man har brutit upp ytterdörren, enligt en polisanmälan om inbrottsstöld, där det vidare framgår att det var stökigt i huset.
Bostaden är genomsökt, men det är i skrivande stund okänt om något har stulits.
Målsägaren ska återkomma med en eventuell godslista, berättar Thomas Johansson, presstalesperson i polisregion syd, på torsdagen.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
8
+1
2
