INBROTT: Någon bröt upp ytterdörren

Handskbeklädd hand som tar i handtag och med kofot i bild
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

ÅLEM

Någon gång mellan 28 och 29 april tog sig någon eller några in i ett hus i Ålemsområdet.

Man har brutit upp ytterdörren, enligt en polisanmälan om inbrottsstöld, där det vidare framgår att det var stökigt i huset.

Bostaden är genomsökt, men det är i skrivande stund okänt om något har stulits.

Målsägaren ska återkomma med en eventuell godslista, berättar Thomas Johansson, presstalesperson i polisregion syd, på torsdagen.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
8
+1
2

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS