OSKARSHAMNS KOMMUN
Någon gång mellan fredagen och söndagen tog sig någon in i en lägenhet i ett samhälle i Oskarshamns kommun och stal en hemnyckel samt medicin, åtta Oxascand-tabletter.
Anmälningar gällande inbrottsstöld och narkotikabrott, innehav, är upprättade.
Målsägaren kunde se att tjuven/tjuvarna förmodligen hade tagit sig in via ett fönster, eftersom det saknades en plasthasp på det fönstret.
Det finns inga kända iakttagelser som kan kopplas ihop med inbrottet.
En kvinna i 30-årsåldern är målsägare i ärendet.
Det finns ingen misstänkt i ärendet i skrivande stund.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
1
+1
6
+1
2
