Inbrott: Någon eller några stal hemnyckel och medicin

Person som håller i kofot vid ett förnster
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

OSKARSHAMNS KOMMUN

Någon gång mellan fredagen och söndagen tog sig någon in i en lägenhet i ett samhälle i Oskarshamns kommun och stal en hemnyckel samt medicin, åtta Oxascand-tabletter.

Anmälningar gällande inbrottsstöld och narkotikabrott, innehav, är upprättade.

Målsägaren kunde se att tjuven/tjuvarna förmodligen hade tagit sig in via ett fönster, eftersom det saknades en plasthasp på det fönstret.

Det finns inga kända iakttagelser som kan kopplas ihop med inbrottet.

En kvinna i 30-årsåldern är målsägare i ärendet.

Det finns ingen misstänkt i ärendet i skrivande stund.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
1
+1
6
+1
2

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS