Inbrott och stöld i Berga

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

BERGA

Någon gång mellan klockan 13.00 och 19.00 i lördags tog sig någon eller några in på återvinningen på Södra Storgatan i Berga och stal en okänd mängd metallskrot från en container.

En anmälan om stöld genom inbrott har upprättats.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS