Infrastrukturministern gör ett digitalt besök på Scania i Oskarshamn

ANNONS

OSKARSHAMN

Infrastrukturministern Tomas Eneroth (S) kommer på digitalt besök till Oskarshamn i morgon, torsdagen den 11 mars.

”Ministern besöker Scania i Oskarshamn. Platscheferna informerar kring Scania Oskarshamn och infrastrukturen samt kring produktionen. Vi träffar medarbetare som berättar direkt från arbetsplatsen i produktion. Therese Kullman, gruppchef i produktion, med medarbetare deltar och Åsa Fredriksson, skyddsombud, berättar om det fackliga arbetsmiljöarbetet. Därefter ”Från hytt till elektrifierat fordon”, Fredrik Allard berättar om Scanias elektrifieringsresa”, skriver Socialdemokraterna i ett pressmeddelande på onsdagen.

FOTO

SVERIGES RIKSDAG

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS