INSÄNDARE
Insändaren är en reaktion på artikeln Regeringen slopar 50-lappen för tandvård – ”orättvisa avgifter”
Det är någonting som är helt galet i Sverige.
Jag som har betalad skatt i 38 år betalar 400 kronor på akuten.
En som uppehåller sig illegal i landet betalar FEMTIO KRONOR!
Samma sak hos tandläkaren.
Alla mäniskor har samma värde.
Ha, vilket skitsnack!
Richard Blyström
What’s your Reaction?
+1
30
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
6
