Insändare: ”Det är någonting som är helt galet i Sverige”

Tandläkarmottagning
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

INSÄNDARE

Insändaren är en reaktion på artikeln Regeringen slopar 50-lappen för tandvård – ”orättvisa avgifter”

Det är någonting som är helt galet i Sverige.

Jag som har betalad skatt i 38 år betalar 400 kronor på akuten.

En som uppehåller sig illegal i landet betalar FEMTIO KRONOR!

Samma sak hos tandläkaren.

Alla mäniskor har samma värde.

Ha, vilket skitsnack!

Richard Blyström

+1
30
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
6

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS