Insändare: ”Det verkar vara vanligt med ej svensktalande läkare”

Läkare som skriver noteringar
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

INSÄNDARE

Kommentar angående språkförbristning.

Är i medelåldern och var nyligen på sjukhus.

Och fick en läkare där.

Jag förstod ingenting av vad min åkomma var.

Det verkar vara vanligt inom vårdyrket med ej svensktalande läkare, med mera.

Blev frisk i alla fall.

MEDBORGARE

FOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS