Insändare: ”Gjorde mig glad”

Bild på flera sopcontainrar och ett sopnedkast i ett bostadsområde.
Sopnedkast och sopcontainrar på Arkitektvägen i Kristineberg i Oskarshamn. Foto: Privat

ANNONS

INSÄNDARE

Det tar tydligen lång tid för Kretslopp Sydost att tömma sopnedkasten i Kristineberg.

Det har gått en hel vecka sedan jag kunde konstatera att sopcontainrarna var överfyllda på Arkitektvägen.

Men ytterligare en plastcontainer har tillkommit sedan förra helgen, vilket gjorde mig glad.

Och det är städat och snyggt runtom. Containrarna stod snyggt i rad.

Det hjälper att skicka insändare till ON, verkar det som.

Men Byggebo borde ställa mer krav på Kretslopp Sydost, tycker jag.

Oskarshamnsbo

Bild på flera sopcontainrar och ett sopnedkast i ett bostadsområde.
Foto: Privat
Bild på flera sopcontainrar och ett sopnedkast i ett bostadsområde.
Foto: Privat

Läs fler insändare här

+1
3
+1
2
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
2

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS