INSÄNDARE
Det tar tydligen lång tid för Kretslopp Sydost att tömma sopnedkasten i Kristineberg.
Det har gått en hel vecka sedan jag kunde konstatera att sopcontainrarna var överfyllda på Arkitektvägen.
Men ytterligare en plastcontainer har tillkommit sedan förra helgen, vilket gjorde mig glad.
Och det är städat och snyggt runtom. Containrarna stod snyggt i rad.
Det hjälper att skicka insändare till ON, verkar det som.
Men Byggebo borde ställa mer krav på Kretslopp Sydost, tycker jag.
Oskarshamnsbo


What’s your Reaction?
+1
3
+1
2
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
2
