INSÄNDARE
Jag tycker att Andreas Erlandsson (S) och Lucas Lodge (M) är bra.
Bättre kommunalråd kan inte Oskarshamns kommun få.
De är verbalt skickliga och uttalar sig genomtänkt i medierna.
Är övertygad om att de hela tiden arbetar för kommunens bästa.
Vem skulle göra det bättre?
Oppositionsrådet Leif Axelsson (SD)?
Knappast.
Jonathan Sager, Oskarshamnspartiet?
Nej.
Lena Granath, Vänsterparitet?
Nej.
Magnus Larsson, Centerpartiet?
Nej.
Mathias Karlsson, Kustlandspartiet?
Nej.
Ingemar Lennartsson, Kristdemokraterna?
Nej.
Någon annan socialdemokrat eller någon annan moderat?
Tror inte det.
Oskarshamnsbo
What’s your Reaction?
+1
12
+1
4
+1
0
+1
4
+1
0
+1
2
+1
52
