Insändare: ”Jag tycker att Erlandsson och Lodge är bra”

Andreas Erlandsson (S) och Lucas Lodge (M)
Kommunalråden Andreas Erlandsson (S) och Lucas Lodge (M). Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

INSÄNDARE

Jag tycker att Andreas Erlandsson (S) och Lucas Lodge (M) är bra.

Bättre kommunalråd kan inte Oskarshamns kommun få.

De är verbalt skickliga och uttalar sig genomtänkt i medierna.

Är övertygad om att de hela tiden arbetar för kommunens bästa.

Vem skulle göra det bättre?

Oppositionsrådet Leif Axelsson (SD)?

Knappast.

Jonathan Sager, Oskarshamnspartiet?

Nej.

Lena Granath, Vänsterparitet?

Nej.

Magnus Larsson, Centerpartiet?

Nej.

Mathias Karlsson, Kustlandspartiet?

Nej.

Ingemar Lennartsson, Kristdemokraterna?

Nej.

Någon annan socialdemokrat eller någon annan moderat?

Tror inte det.

Oskarshamnsbo

Läs fler insändare här

+1
12
+1
4
+1
0
+1
4
+1
0
+1
2
+1
52

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS