INSÄNDARE: Kom inte fram på 1177 – gav upp och ringde 112

1177 webbplats på mobil
Bilden är en genrebild. Foto: 1177.se

ANNONS

INSÄNDARE

Läste att Kristdemokraterna kan tänka sig att återöppna akuten i Oskarshamn för spontanbesök.

Jag kan berätta att vi ringde 1177 den 11 april.

Vi ville ha råd eftersom vi misstänkte att min man hade fått en tia.

Först kom det ingen ton.

Jag försökte en gång till och då tutade det.

Satt säkert i 30 minuter och väntade.

Insåg att det var brådskande och gav upp och ringde 112 i stället.

Där fick vi hjälp meddetsamma och en ambulans skickades.

Efter denna upplevelse har jag hört av många att det är omöjligt att ringa 1177.

Kvinna i Mönsterås kommun

Läs fler insändare här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
3
+1
0
+1
11

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS