Insändare: ”Luktade vedervärdigt”

Fåglar sitter vid några sopbehållare.
Kretslopp Sydosts avfallsbehållare på Arkitektvägen i Kristineberg i Oskarshamn. Foto: Privat

ANNONS

INSÄNDARE

Ja, då var det fågelkalas igen där de gröna containrarna stått i över en vecka.

Blev inte lika glad nu som jag var i början av helgen när jag skickade förra insändaren.

Min fråga är, ska det ta mer än en vecka att få ordning på Kretslopp Sydosts sopnedkast på Arkitektvägen i Kristineberg?

Luktade vedervärdigt, också.

Sådant här gör att Kristineberg blir ett otrevligt område.

Byggebo måste ställa hårda krav på Kretslopp Sydost, tycker jag.

Oskarshamnsbo

Läs fler insändare här

+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
15
+1
2

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS