INSÄNDARE
Ja, då var det fågelkalas igen där de gröna containrarna stått i över en vecka.
Blev inte lika glad nu som jag var i början av helgen när jag skickade förra insändaren.
Min fråga är, ska det ta mer än en vecka att få ordning på Kretslopp Sydosts sopnedkast på Arkitektvägen i Kristineberg?
Luktade vedervärdigt, också.
Sådant här gör att Kristineberg blir ett otrevligt område.
Byggebo måste ställa hårda krav på Kretslopp Sydost, tycker jag.
Oskarshamnsbo
What’s your Reaction?
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
15
+1
2
