INSÄNDARE
Det är smart av regeringen att genomföra den ena skattelättnaden efter den andra för de välsituerade i samhället.
Då blir det inget kvar för Socialdemokraterna att genomföra reformer för, reformer som skulle stärka medborgarna och förbättra infrastrukturen och den sociala sektorn.
Då får Socialdemokraterna färre röster i valet och regeringen, med sin SD-svans, får återigen makten.
Synd bara för högern att strategin är så genomskinlig.
Astrid Boman
Kalmar
What’s your Reaction?
+1
4
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
18
