Insändare: ”Tråkigt att vi måste gå i skiten”

Händer som håller upp färgglada pratbubblor
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

INSÄNDARE

Nu har det gått ett bra tag sedan Oskarshamns-Nytt skrev om städningen på våra gruppboenden i Oskarshamns kommun – och faktum är att det inte har hänt ett dugg.

Det är lika skitigt som innan i de gruppbostäder som är lite äldre, byggda runt 1994-1995.

Verkar som att kommunen struntar i de här gruppbostäderna och bara satsar på de nya.

Det är så tråkigt att vi måste gå i skiten och bara hålla undan det värsta.

Det borde kunna gå att satsa pengar på underhåll i de äldre gruppboendena.

ANSTÄLLD INOM OSKARSHAMNS KOMMUN

FOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS