Jan Johanssons fråga till Leif Axelsson: ”Varför?”

Jan Johansson
Jan Johansson, Oskarshamnspartiet. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

DEBATTARTIKEL

Varför?

Så fort vi i Oskarshamnspartiet skriver en debattartikel i Oskarshamns-Nytt så ska Leif Axelsson i Sverigedemokraterna gå ut i sociala medier och kritisera den.

Man kan undra varför.

Nu senast skrev vi om Attefallshus.

Kan det vara så att det är pinsamt att hela tiden vara sist på bollen?

Oskarshamnspartiet har inga problem med att tycka bra om vissa av SD:s frågor.

Leif Axelsson är inte bara oppositionsråd för SD, han är heltidsarvoderad i den rollen med en mycket hög årslön och han skall representera alla partier i opposition.

Framförallt skall han informera om vad som är på gång i kommunens arbete och verksamhet.

Han har alla möjligheter att sitta med på majoriteten möten och inhämta information.

Om han gör det är en annan fråga.

Jan Johansson

Oskarshamnspartiet 

Läs mer om valet 2026 här

+1
24
+1
2
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
7

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS