Just nu: Singelolycka på E22:an norr om Misterhult

olyckstriangel och polisbil i mörker med blåljus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén/ON365

ANNONS

OSKARSHAMN

Vid 19.15-tiden på onsdagskvällen kom det in ett larm om en singelolycka på E22:an, i norrgående riktning, norr om Misterhult.

Räddningstjänsten berättar att en bil, med släp, hamnade i sidoräcket.

Lyckligtvis ledde inte olyckan till några personskador.

Framkomligheten i trafiken påverkas i samband med saneringsarbetet.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS