Klagomål på städningen vid busshållplats i Oskarshamn

Stadshuset i Oskarshamn
Stadshuset i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

En privatperson är missnöjd med städningen vid en busshållplats i Oskarshamn.

”Städning sker ej vid busstation Skeppsbron 3. Vi har påpekat detta ett flertal gånger – men inget händer. Man får en massa konstiga svar: ”Ni kan städa själva, vi plockar inte upp cigarettfimpar efter oskarshamnarna”. Har man nu lagt en busshållplats framför en ingång till en fastighet, så får man väl också hålla rent. Folk röker fortfarande vid busshållplatsen fast det är förbjudet”, skriver personen i fråga i ett klagomål som har skickats in till kommunen.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS