Kom tillbaka från skolan – då var elsparkcykeln stulen

Man på elsparkcykel
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

MÖNSTERÅS

Någon gång mellan klockan 07.10 och 17.10 på tisdagen, den 19 maj, stals en låst elsparkcykel som stod parkerad i ett cykelställ på Sjögatan i Mönsterås.

En stöldanmälan är upprättad, berättar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på onsdagen.

När målsägaren, en skolelev, kom tillbaka från skolan, så var elsparkcykeln, en E-Wheel, borta.

Elsparkcykeln är värd 4 990 kronor, enligt anmälan.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
2
+1
6

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS