OSKARSHAMNS KOMMUN
Oskarshamns kommun har fått in ett klagomål, från en privatperson, gällande vissa som kör tjänstebil.
Personen i fråga pekar i sitt klagomål på svårigheter när det kommer till att följa trafikregler i exempelvis gångfartsområden.
Det klagas vidare på användandet av blinkers, hastigheten i allmänhet samt på korsandet av gång- och cykelbanor.
What’s your Reaction?
+1
29
+1
0
+1
0
+1
4
+1
5
+1
8
+1
0
