Kommunen har fått in klagomål på tjänstebilsförare

Kvinna kör bil
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

OSKARSHAMNS KOMMUN

Oskarshamns kommun har fått in ett klagomål, från en privatperson, gällande vissa som kör tjänstebil.

Personen i fråga pekar i sitt klagomål på svårigheter när det kommer till att följa trafikregler i exempelvis gångfartsområden.

Det klagas vidare på användandet av blinkers, hastigheten i allmänhet samt på korsandet av gång- och cykelbanor.

+1
29
+1
0
+1
0
+1
4
+1
5
+1
8
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS