HÖGSBY
Någon gång mellan klockan 16.00 på måndagen och 09.00 på tisdagen, den 19 maj, eldade någon eller några på en bänk utanför byggnaden ”Rönnen” på Fröviskolan i Högsby.
En skadegörelseanmälan är upprättad, berättar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på onsdagen.
Det uppskattade skadevärdet ligger på 10 000 kronor, enligt kommunen, som är målsägare i ärendet.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
13
+1
1
