Kommunen polisanmäler en stöld

Polisen
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Någon gång mellan 1 oktober förra året och 20 mars i år stals en elcykel utanför Daglig verksamhet på Hantverksgatan i Oskarshamn.

Elcykeln lämnades utanför Daglig verksamhet i oktober och sedan blev den bortglömd; och när man skulle hämta den i mars, så var den borta.

Det rör sig om en sjuväxlad Crescent Elina.

En stöldanmälan är upprättad, berättar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på torsdagen.

Kommunen är målsägare i ärendet.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
1
+1
2
+1
1

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS