Kommunen polisanmäler stöld på skola

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Någon gång mellan 27 och 30 mars stals en kvarglömd skoldator, en laptop (Lenovo), i en korridor på Vallhallaskolan i Oskarshamn.

En stöldanmälan är nu upprättad, berättar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på måndagen.

Kommunen är målsägare i ärendet.

Värdet på datorn är okänt.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
2
+1
0
+1
0
+1
5
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS