Körde bil på E22:an i Mönsterås – med drygt 1,3 promille alkohol i blodet

Bild på E22 i Mönsterås
E22 genom Mönsterås. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

MÖNSTERÅS

En man i 50-årsåldern åtalas för grovt rattfylleri efter att ha blivit stoppad på E22:an i Mönsterås för en vecka sedan.

Det visade sig att mannen hade drygt 1,3 promille alkohol i blodet efter bilfärden.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS