ÅLEM
En bilist, en man i 60-årsåldern med adress i Östergötlands län, åtalas för brott mot trafikförordningen.
Enligt åtalet körde han i 55 kilometer i timmen på en 30-sträcka på Alsteråvägen, riksväg 34, i Ålem i måndags, den 13 april.
Åklagaren föreslår att mannen ska betala 3 200 kronor i böter.
Ärendet har hanterats enligt reglerna om snabbförfarande i brottmål.
What’s your Reaction?
+1
7
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
