Kvinna åtalas för rattfylleri efter en bilfärd på E22:an i höjd med Oskarshamn

Vägarbete på E22
Vägarbete på E22. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

En kvinna i 35-årsåldern hade 0,40 promille alkohol i blodet efter en bilfärd på E22:an i höjd med Oskarshamn för ett par veckor sedan.

Nu åtalas hon för rattfylleri.

Kvinnan förnekar brott.

Åklagarens påföljdsförslag är 11 600 dagsböteskronor.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS